Biz Neler Yapıyoruz?

Köpek Oteli

Çoğumuz köpek bakıp büyütüyor ve onlarla hayatımızı paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz. Fakat imkanlar el vermediği için çoğu zaman planlarımızı sadece kendimizi düşünerek yapamıyoruz. Çünkü tatil için misafir olacağımız işletmeler ya da restorantlar evcil hayvan kabul etmiyorlar, ailemizle tekne turuna çıkamıyoruz, uzun yolda seyahat edemiyoruz. Yakın geleceğe dair planlar yaparken can dostlarımızı bırakabilecek yer bulmakta zorluk çekebiliyoruz veya gözümüz arkada kalıyor. İşte biz bu problemleri ortadan kaldırıyor, küçük yavrunuzu profesyonel kadromuz ile misafir edip en güzel şekilde ağırlıyoruz.

Küçük yavrularımız ev ortamınızda nasıl yaşıyorsa bizle de eşdeğer mutluluğu yaşarlar. Canları istediğinde bizimle oyun oynayabilir. Belki bizimle sevdiğimiz dizileri izleyebilirler, akşamları bizimle sahile yürüyüşe gelebilirler. Gün içerisinde pozitif köpek eğitmenimiz Volkan Bey ile yapacakları gezinti sonrasında temizlikleri yapılır, güzelce taranır ve hijyenik ortamda misafirliklerine devam ederler. Gündüzleri bizimle efor sarfedip yorulan yavrularımız geç saatlerde mışıl mışıl uyuyarak dinlenir.

Çocuğunuzu otelimize kendi imkanlarınız ile getiremeyecek olursanız, Pet Taksi hizmetimiz ile evinizden alıp tekrar evinize güvenli bir şekilde teslim edebiliriz.

Siz aileniz ile birlikte keyifli vakit geçirirken aklınız minik dostunuzda kalmamalı. Bu yüzden onu her merak ettiğinizde dilerseniz size fotoğraf ya da video gönderiyoruz, dilerseniz sizi whatsapp üzerinden görüntülü arıyoruz. Ayrıca gün içerisinde instagram hesabımızdan ( @kopekegiticisi ) hikayeler ile paylaşımlar yaparak anlık bilgilendirmeye çalışıyoruz.

Kapasitemiz sınırsız fakat ilgimiz sınırsızdır. Misafir ettiğimiz yavrularımız ile ev ortamında birlikte yaşadığımız için seçici davranmak zorunda kalıyoruz.Saldıgan, agresif ve davranış bozukluğu olan minik yavrularımızı öncelikle pozitif köpek eğitimine davet ediyoruz ki bu sayede ne zaman talep edilirse edilsin onları otelimizde misafir edebilelim..

Otelimize gelen tüm küçük canlarımızın sağlığı her şeyden önemlidir. Bu yüzden otelimizde misafir olacak sevimli patilerin sağlık karneleri, var ise hastalıklarının belirtilmesi ve kullandıkları ilaçları ile birlikte bizlere teslim edilmesi gerekir. Bizlerin de köpeğinizin sağlığını sizler kadar önemsememiz ve ilaçlarını saatinde vermemiz önemlidir. Bu durumlarda diğer canlarımızın etkilenmemesi açısından hastalığı bulunan minik yavrularımıza ayrı odalar tesis ediyoruz.

Ücret : 70 TL ( günlük hesap yapılır. Pet Taksi hizmet bedeli kilometre başına alınır. 4 günden daha fazla olan misafirliklerimizde Pet Taksi hizmetimiz ücretsizdir. )

Hemen Teklif Al! Uzman ekiplerimiz tarafından kısa sürede aranacaksınız.